داستان عبرت انگیز «مرگ یک جوان در حال تماشای فیلم مبتذل»
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 3046
نویسنده : پرویز طهماسبی

داستان عبرت انگیز «مرگ یک جوان در حال تماشای فیلم مبتذل»

پدر همراه يك شيخ و بقيه همراهان براى شستن جسد پسر جوانش حاضر شده بودند. آن شيخ كه مسئول شستن متوفى بود دستور داد تا آنرا از لباسش مجرد كنند ولى عورتش را با پارچه اى بپوشانند. هنگام برداشتن لباس مرده، آنها متوجه دستمال خون آلودی كه دست راست مرده را پيجانده بود، شدند.

هنگامى كه خواستند آن دستمال را باز کنند، پدر متوفى سر آنها داد زد و گفت: براى شستن پسرش هيچكس حق ندارد كه آان دستمال را بردارد.

شيخ مسئول درك كرد كه يك رازى در این دستمال نهفته هست ولى به هر حال براى شستن میت بايست آن دستمال برداشته شود، بنابراین بطور پنهانی به همكارانش گفت: هنگام شستن آب زيادى روى آن دستمال بريزيد تا خودبخود از جايش برداشته شود.

همکاران وی نیز چنین کردند. در نتیجه دستمال برداشته شد. پدر وقتی دستمال را برداشته شده دید، بر سر آنها پرخاش كرد ولى پس از مدتى به گريه افتاد و به آنها گفت كه حقيقت را برایشان بازگو خواهد كرد تا درس عبرتى باشد براى ديگران.



او گفت كه ديشب هنگامى كه پسرم وارد خانه شد، من و مادرش در حال شام خوردن بوديم. به او تعارف كرديم كه همراه ما بيايد و شام ميل نماید. ولى با عصبانيت جواب داد كه من ميروم توى اتاقم. به نوكر خانه بگوييد كه غذايم را اتاقم بياورد. سپس رفت توى اتاقش و در را قفل كرد. نوكر غذایش را آماده كرد و خواست كه غذا را نزد او ببرد ولى هر چه در ميزد كسى در را باز نميكرد. من و مادرش نگران شديم و هر چند در ميزديم او در را باز نميكرد. بسيار نگران شديم و فهميديم كه حتما اتفاقى افتاده است، پس قفل در را شكستيم و وارد اتاقش شديم، ولى منظره اى كه ديدم مرا بسيار مبهوت كرد و اى كاش آنرا نديده بودم !


پسر در حال تماشاى تلویزیون و در حالى كه کنترل تلویزیون را در دست داشت فوت كرده بود، ولى مصيبت بد تر از آن اين بود كه او در حال تماشاى فيلم مبتذل و جنسى جان خود را از دست داده بود. من خواستم كه کنترل را از دستش بردارم ولى هر چه سعى كردم نتوانستم تا اينكه فهميدم اصلا ممكن نيست. پس براى حفظ آبروى خودم و پسرم، چاقويى آوردم كه دستش را ببرم، ولى پس از اينكه كمى آنرا بريدم بسيار خون از آن جارى ميشد و رحمت و شفقت پدريم سبب شد كه ادامه ندهم، ولى تا آنجاييكه توانستم اطراف کنترل كه خارج از كف دستش بود را بريدم ولى قسمتى از آن همانطور كه الآن ميبينيد هنوز در دستش باقى است و نميشود دستش را باز كرد و آنرا بيرون آورد.

سپس آنها مرده را شستند و با همان ريموت (کنترل) انرا دفن كردند تا روز قيامت !

-----------------------------------------------------------

پيامبر صلى الله عليه و سلم در حديث صحيح فرموده است که: “يبعث المرء على ما مات عليه” يعنى: “هر شخصى بر همان حالتى كه مرده باشد (در روز قيامت) بر ميخيزد.”

دوستان: مرگ در کمینه، نمیدونیم کی می میریم بنابراین همیشه مشغول یاد خدا باشیم. حالا قضاوت كنيد كه اين جوان در روز قيامت در چه حالی برميخيزد ! مگر اينكه خداوند از روى لطف و رحمتش او را مغفرت و ستر كند.

خداوندا، همه گناهان ما را مغفرت و ستر كن و ما را از سوء خاتمه نجات بده، آمين.

منبع : www.aghdashonline.ir

پرویز طهماسبی



:: موضوعات مرتبط: اجتماعی , حوادث , سیاسی , داستانهای کوتاه , حکایتها , سخن بزرگان , ,
:: برچسب‌ها: مرگ یک جوان ،در حال تماشای ، فیلم مبتذل، , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
دانلود فایل پروژه دانشجویی در تاریخ : 1393/1/11/1 - - گفته است :
سلام دوست خوبم با وبت خیلی حال کردم اگه خواستی با هم لینک تو لینک کنیم اول منو لینک کن بهم بهم ایمیل بده تا منم لینکت کنم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: